Mon, Mar 18

Amsterdam

Lezing: Hoe je het beste uit Ramadan haalt

Start je Ramadan-ervaring met ons: Asr-gebed gevolgd door een inspirerende lezing en iftar-snacks! 🌙✨

Registration is closed
See other events
 Lezing: Hoe je het beste uit Ramadan haalt

Time & Location

Mar 18, 2024, 4:00 PM – 6:00 PM

Amsterdam, Nieuwe Achtergracht 170, 1018 WV Amsterdam, Netherlands

About the event

🌟 Lezing: Hoe je het beste uit Ramadan haalt 🌙

Terwijl de gezegende maand Ramadan nadert, nodigen we je uit voor een speciale lezing om je te helpen het volledige potentieel van deze heilige tijd te ontsluiten.

💡De lezing wordt gegeven door Bilal, momenteel Theologie student aan de Islamitische Universiteit Amsterdam. We zullen onderwerpen behandelen zoals hoe Ramadan te benutten, het verkrijgen van Taqwa, en het behouden van Taqwa na Ramadan. Daarnaast zal Bilal spreken over de Sahaba en hoe zij Ramadan hebben beleefd. Na de lezing krijg je de kans om je kennis te testen door middel van een quiz!

📍Locatie: Roeterseiland Campus

🗓 Datum: 18 maart

🕔 Tijd:: 16:00 tot 18:00

🎟 Ticket: €1 voor leden, €3 voor niet-leden

❗ Aan het begin van de lezing zullen we gezamenlijk het Asr-gebed verrichten. Direct na de lezing, ter voorbereiding op de iftar, bieden we kleine snackdoosjes aan die je mee kunt nemen.

Maak deze Ramadan beter dan de vorige! ✨

Noteer de datum en In sha Allah zien we je daar!

MELD JE NU AAN!