Sat, Oct 17

Time & Location

Oct 17, 2020, 6:00 PM – 8:00 PM

About the event

Wist jij dat één op de drie vrouwen in Nederland een vorm van geweld mee maakt? Men denkt vaak dat vrouwen niet weerbaar zijn en worden daarom gezien als makkelijk doelwit. Dit hoeft ongetwijfeld niet jouw realiteit te zijn!

Guard-up vindt dat zelfverdediging een basisvaardigheid van elke vrouw zou moeten zijn en organiseert daarom speciaal voor MUSA een zelfverdedigingscursus voor ladies only!

Het is niet de verantwoordelijkheid van vrouwen om een aanval te voorkomen, want in een perfecte wereld zouden mannen hun grenzen kennen en vrouwen respecteren. Maar voordat dat bereikt wordt, zou iedereen moeten investeren in zijn of haar veiligheid om het risico op een aanval te verlagen.

Tijdens de cursus zal je een voorproefje krijgen op hoe je aanvallen kunt voorkomen en hoe je jezelf moet redden als iemand je in zijn greep heeft.

Lijkt dit je een interessante les? Meld je dan snel aan want er is een beperkt aantal plaatsen!

Prijs: Leden: €5,- Niet-leden: €7,-

Tot dan!